środa, 19 lutego 2014

Szampon Nivea nadający objętość volume sensation.

Jakiś czas temu do jednej z babskich gazet,którą zakupiłam dołączona była próbka szamponu Nivea.Postanowiłam ją wykorzystać i tym samym wypróbować jej efektywność.


Nivea volume sensation jest to szampon do włosów pozbawionych objętości.Jego zadaniem jest pielęgnacja oraz widoczne zwiększenie objętości włosów, nie obciążając przy tym włosów, szampon ma dodać objętość włosom już od nasady. Szampon posiada unikalną formułę łączącą naturalne składniki i płynną kreatynę, która stanowi budulec włosa,szampon zawiera także ekstrakt z bambusa.Szampon przeznaczony jest do łagodnego mycia i pielęgnacji włosów, ma nadać włosom zmysłowej objętości i wyjątkowej gładkości. 

Sposób użycia typowy jak to dla szamponu, czyli na wilgotne włosy nanosimy szampon i delikatnie go wmasowujemy, a następnie dokładnie spłukujemy. Miałam próbkę szamponu, w której było 8ml preparatu.

Szampon ładnie,delikatnie pachnie.Ma przezroczysty odcień.Sprawnie rozprowadza się po włosach i odpowiednio się pieni, nie szczypie w oczy.Szampon jest wydajny.Po wysuszeniu włosów faktycznie wydaje się ich więcej,są bardziej puszyste,mają większą objętość. Dodatkowo zapach szamponu czuć nadal na już suchych włosach,włosy są miękkie i delikatnie,zdrowiej się prezentują.

Ilość umieszczona w próbce wystarczyła na jedno solidne mycie moich dość długich włosów. Wszystkie walory szamponu mnie zadowalają,efekty są pozytywne,próbka skutecznie zachęciła mnie do zakupu szamponu w dużym opakowaniu i do jego regularnego stosowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz