czwartek, 20 lutego 2014

Krem Allerco emolientowy(nawilżający).

Są pewne produkty kosmetyczne,które oprócz właściwości pielęgnacyjnych posiadają także działanie lecznicze,są kosmetycznymi preparatami,które pomagają na pewne dolegliwości, skórne problemy, mają zastosowanie medyczne.I takim kosmetykiem jak dla mnie jest stanowczo Allerco.


Allerco to krem emolientowy - czyli głęboko i długotrwale nawilżający skórę.Przeznaczony jest do skóry delikatnej,skłonnej do alergii i podrażnień.Zalecany jest do pielęgnacji skóry dzieci,niemowląt oraz osób o skórze wymagającej szczególnej uwagi,wrażliwej.Jest to produkt hipoalergiczny,nie podrażni skóry,gdyż nie zawiera substancji zapachowych,ani żadnych barwników.Krem nawilża skórę przesuszoną oraz podrażnioną na skutek skłonności alergicznych,zmian atopowych,skłonności do wysuszania,zniweluje suchość skóry spowodowaną działaniem czynników klimatycznych,czy wywołaną przez stosowane środkiów chemicznych,czy innych kosmetycznych produktów, których skóra nie toleruje.

Krem należy stosować nanosząc na skórę niedużą ilość preparatu kilka razy dziennie,w razie potrzeby.

Ja stosuję ten krem na twarz oraz do dłoni.Preparat łatwo się rozsmarowuje i szybko wchłania. Zarówno likwiduje wszelakie zmiany alergiczne,podrażnienia,jak i nadaje skórze ładny wygląd,skóra staje się gładka, jędrniejsza, lepiej się prezentuje. Krem leczy także wszelakie otarcia, podgojone rany,zrogowacenia skóry. Krem świetnie nawilża,zapewnia odpowiednie nawodnienie skóry i stan ten dzięki zastosowaniu kremu długo się utrzymuje.Krem zapewnia długotrwałe i stanowczo zadowalające efekty.

Krem można zakupić w aptece w cenie około 17 zł.Krem ma pojemność 40ml,jak dla mnie starcza na dość długo.Produkowany jest przez firmę Pharmena.Z tej linii są także inne produkty do pielęgnacji ciała(szampony,żele, balsamy).Skuteczność kremu Allerco została potwierdzona w badaniach dermatologicznych,jest to produkt innowacyjny,który jest chroniony prawem patentowym.Krem otrzymał pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka i moją pozytywną,osobistą opinię także ma zapewnioną :).

3 komentarze:

  1. Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także testuje allerco emolienty jesteśmy zadowoleni i problemy z suchą skórą zniknęły

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam teraz emulsji do kąpieli i kremy przeciw odparzeniom. Emulsja doskonale nawilża skórę dziecka (moją zresztą też). Ma naturalne składniki i można go stosować od 1 dnia życia. Jest według mnie bardziej skuteczny od droższych wylansowanych emulsji, których próbowałam. Bardzo polecam nawet dla bardzo wrażliwych dzieci. Moja córeczka nie ma AZS ale ma bardzo suchą skórę - miejscami "skorupkę". Już po pierwszej kąpieli widać było, że poziom nawilżenia skóry bardzo się poprawił. Skóra stała się też bardziej gładka.
    Więcej na blogu: https://biorepodlupe.blogspot.com/2016/06/allerco-emulsja-do-kapieli-i-krem.html

    OdpowiedzUsuń